Apie projektą


Kas yra Telemedicina?

Teleklinika įkurta 2012 m., siekiant tobulinti sveikatos priežiūros sistemos paslaugas: suteikti gydytojams ir pacientams naują diagnostikos ir gydymo įrankį, leidžiantį gydytojui dirbti patogiau, sparčiau, efektyviau. Teleklinika padeda pacientams gauti aukščiausio lygio ekspertų konsultacijas, kurių paprastai tektų laukti labai ilgai arba iš viso būtų neįmanoma gauti (pavyzdžiui, užsienio ekspertų). Gydytojui praktikui suteikiamas naujas darbo įrankis, kuris padeda jiems tobulėti, teikti naujas kokybiškas paslaugas, gauti kvalifikuotų ekspertų konsultaciją – antrąją nuomonę arba tiesiog ekspertizę, kai liga arba jos eiga netipinė.

 

Kodėl verta rinktis telemediciną?

Atsakymą galima gauti greičiau ir būtent tada, kada reikia. Dažnai pacientams tenka laukti eilėse norint patekti pas norimą specialistą, belaukdamas pacientas gali pradėti nerimauti ir lengviau pasiduoti nepatvirtintiems ir nekokybiškiems medicinos gydymo būdams, kuriuos jis randa internete arba išgirsta iš draugų. 

Ar telemedicina pakeičia realią konsultaciją?

Ir taip, ir ne. Telemedicina leidžia sumažinti specialistų apkrovą rušiuojant paprastus ir neskubius atvėjus. Dažnais atvejais pacientai kreipiasi pas profesionalus esant smulkiems negalavimams ar nusiskundimams, taip pat dažnai kreipiasi ne į to lygio specialistus. Būtent tokiais atvėjais padeda telemedicina, jos pagalba galima suteikti greitą atsakymą pacientui, kuriam to užtenka, o taip pat, nukreipti sunkius sutrikimus turinčius pacientus tiksliai pas reikalingus specialistus.

 

 

Ar Teleklinika projektas skirtas gydytojams ar pacientams?

Portalas ir projektas yra nukreiptas į abi sritis. Teleklinika teikia telemedicinos paslaugas privačioms ir valstybinėms gydymo įstaigoms, taip pat Teleklinika konsultantai tiesiogiai konsultuoja pacientus internetu ir mobiliųjų aplikacijų pagalba.

 

Ko galiu tiketis iš konsultacijos?

Mūsų konsultantai, įvertinę Jūsų pateikta informaciją, pateiks savo išvadas ir rekomendacijas dėl jūsų nusiskundimo. Ypač svarbu, kuo detaliau aprašyti savo nusiskundimą, o jei nusiskundimas yra vizualiai pastebimas - pateikti jo nuotrauką. Gydytojas Jums pateiks savo nuomone, esant reikalui, rekomenduos kreiptis tolesnei apžiūrai į specialistą. Tačiau jei Jūsų sutrikimas yra įvertinamas internetu ir jūsų pateikiama informacija yra išsami, gydytojas kartu su savo išvada pateiks Jums ir galimus sutrikimo įveikimo sprendimus. Konsultuotis galite netik esant negalavimui, mūsų gydytojai taip pat konsultuoja esant bendriniams klausimams.

 

Kyla nepatogumų ar klausimų naudojantis? --> PAGALBA <--

Galite kreiptis į mūsų specialistus, kurie padės ar patars, kaip patogiau naudotis Teleklinika telemedicinos platforma ;)